Onsdag

Vilket betyder att det snart är fredag, och då är det T-dagen! Ja alltså att Thomas kommer hem, längtar som vanligt... Idag har vi varit och fikat med Helena, Emma, Therese och alla våra små såklart, eller dom är väl inte så små längre! Men Ebba är fortfarande min bebis, det får dom väl vara ett tag till i allafall? Sen gick vi på stan en sväng och sen gick vi hem!

På tal om att gå så gjorde jag det smarta valet att promenera in till stan vilket inte var det bästa är det snöat jättemycket och dom inte plogat gångvägen, det var jäkligt tungt! Men som tur var hade dom gjort det när vi skulle hem så då gick det ju hur lätt som helst! Therese kom senare på eftermiddagen och höll oss sällskap och såg "bonde säker fru" med mig också surrade vi på rätt bra också.

Måste börja gå och lägga mig så jag somnar någongång, brukar ta ett tag innan jag lyckas med det när jag sover själv! Föresten så har jag massa planer i mitt huvud, är det för att man går hemma på dagarna man får massa idéer? Måste nästan vara så.

Snart får jag julpynta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har redan börjat julpynta :-)

2008-11-27 @ 08:31:32
Postat av: helena

jag köpte julgardiner idag. ska pynta på lördag tror jag :)

2008-11-27 @ 21:03:01
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0