Nu börjas det

Precis när man ska gå och lägga så sätter dom igång att skrika lär ju bli värre när jag lagt mig i sängen också. Usch vad less jag blir. Ringde på en gång när jag skrivit och han skulle ringa upp senare under dagen men inte har han ringt... Han frågade när jag tänkt mig och jag svarade "så fort som möjligt" såklart!

Anna och Therese var här en sväng på eftermiddagen och Anna hade med sig John (han är 7 år och fattade inte riktigt varför katterna var så konstiga utan trodde att dom ville leka) Han sa att han tyckte vi skulle ta hit en killkatt så det blir kattungar också sa jag att "katterna ska opereras sen så dom slutar vara sådär och så dom inte kan få kattungar". "Men tänk om ni vill ha sen?" frågade han. "Nä men Thomas vill inte ha så vi ska inte ha några". "Men om ni ändrar er sen och vill ha? Opererar ni tillbaka det där då?" Haha barn kan vara allt bra roliga! Nä vi ska inte ha kattungar hur som helst i allafall, vi har ju två katter och det räcker då gott och väl tills vi skaffar hus! Nog hade det varit roligt med kattungar men man ska ju inte skaffa när dom är för gamla (vilket dom säkert hinner bli innan vi skaffat hus tex) och sen vill man ju ha bra hem åt ungarna och våra katter är ju "bara" bondkatter.

Nä nu borsta tänderna och sussa, vi ska på leos imorgon! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0