Imorgon är det måndag

Och då ska mina 2 andra bebisar kastreras. Är lite orolig även fast jag säkert inte behöver det. Det kanske är därför jag inte kan sova än och sitter här... Bara allt går bra! Usch vilken hönsmamma jag är, och då handlar det ändå om två katter! Sen är det andra saker jag undrar över, kommer dom vara som vanligt efteråt och vara mina mysiga kissar? Sen måste man försöka hålla Ebba undan från dom så hon inte springer efter dom som hon brukar, men förhoppningsvis så ligger dom mest och sover på ställen som hon inte kommer åt dom på. Nä nu ska jag sluta fundera så mycket och försöka sova...

Kommentarer
Postat av: Sofia m Rox

Hej stäng in dom på toa för dom kan pissa på sig när dom är drogade..

Min natt har just börjat ;-)

2008-12-01 @ 00:51:37
Postat av: Erica

Hej. du ska nog se att det går bra! tack för att du tyckte det var fint. jo vi har inte kvar något gammalt från förra lägenheten förrutom i sovrummet. visade inte det för kunde inte knäppa kort när tilde låg och sov=)Ska ni på babysången imorogn?

2008-12-01 @ 10:40:00
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-01 @ 12:10:55
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0