Äntligen fredag!

Snart kommer T hem, om ca 1 1/2 h. Har försökt lägga donnan i säng nu men det verkar inte funka tror jag...  Får väl umgås med en arg tjej för hon har bara sovit en halvtimme när vi åkte från Leos och var först tvungen att ta upp henne när vi åkte förbi coop och lägga henne i vagnen för var tvungen att byta pulkan som Helena köpt åt mig. Jaha då vaknade hon till men fortsatte ändå att sova, samma sak när vi skulle in i bilen igen. Men sen när vi kom hem då var hon vaken, och skulle därför varaväldigt bra om hon ville sova lite mer! Jag är också rätt trött för jag somnade strax innan 2.

 Det var idioter som jobbade på coop dessutom. Stod där i kundservice-kön och väntade och det var såklart en gubbe som stod och tog väldigt lång tid på sig. Så tanten framför mig bytte till andra kön men när gubben var klar så tittade idioten i kassan sig omkring och frågade vem som var på tur och jag sa "jag" och tanten som stått framför mig sa att jag stod när nyss men att hon bytt kö och då fick hon såklart gå före. Ok tänkte jag, men saken var att när den andra kassan blev ledig, just efter så fick inte jag gå som "var på tur" utan då tog den andra idioten bara den som stod närmast! Åh jag blir galen på sånt där, står man med ett påklätt sovande barn kan man väl ändå tänka efter?! Och hälsa kan dom inte heller. Jävla surkäringar som dom ska inte jobba med servicejobb. Dessutom tycker jag inte om coop, och nu gör jag inte det mer direkt. 

Nu har Ebba i allafall fått en rooosa pulka!

Kommentarer
Postat av: Erica

åh jag blir också så irriterad på sånt!!! oooo vad fint med en roooosa pulka. tilde har en blå=( ha en trevlig helg nu!

2008-11-28 @ 17:18:52
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: helena

usch, vad dumt att jag inte såg att det var en skavank på pulkan så du slapp åka och byta! förlåt! men min tanke var god, jag ville bara väl!

kram

2008-12-02 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0