Tjohejs

Nu var helgen över igen då som vanligt. T åkte till Umeå kring 20 ikväll och jag badade Ebba då och sen blev hon grinig för att hon var så trött, så nu sussar hon sött. Skönt! Ska strax gå och lägga mig jag också så jag hinner läsa lite bok innan det är dags för mig att sova.

Vad har vi hittat på i helgen då... I går åkte vi en sväng på K-rauta och tittade på trätrall, hoppas vi köper något snart!! Jag vill göra allt på en gång, tapetsera våra fondväggar också helst NU om jag fick bestämma, men det får jag inte för det är inte jag som ska göra det. Vi har redan tapeterna hemma, och jag tänker inte säga hur länge vi haft dom hemma... När vi kom hem tog vi en promenad till kvantum och handlade lite och sen spenderade vi bara kvällen hemma med att se på körslaget och sen Rambo 4 som jag såklart somnade till. Jag som varit så glad över att jag lyckats hålla mig vaken många filmer senaste månaderna. Men nu var det kört igen, var samma visa förra helgen. Det är inte många filmer som jag sett klart, och det är så irriterande för det är massa bra filmer jag somnat till. Föresten, ang körslaget så blev jag så besviken på Brolles sista låt "Living on a prayer", det var så tamt! Känns som att det var det dom förlorade på. Trist, för dom har varit så duktiga annars.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen bredvid världens vackraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0