Snyft snyft

Nu är det bara några enstaka sidor kvar att läsa av min kära bok! Funderar på om jag ska börja med Snabba cash sen som T tjatat om i ett år ungefär.

Ebbisen ligger och sussar nu, hon har somnat klockan åtta så jag hoppas hon vaknar snart så får vi byta blöja och ge nattmålet. Ska passa på att borsta tänderna och göra mig själv i ordning för natten strax. Igår var vi på bvc, hon väger 6550 g och är 63,2 cm lång, shit vad dom växer dom små liven! Vill att hon ska vara min lilla bebis lääänge!

Som det ser ut nu kommer jag åka till Sthlm nästa söndag! Wiho, vill verkligen! Hmm när jag skriver det så kom jag just på att jag skulle ringa pappa ikväll, nåja gör det imorgon kväll istället. Jag har inte varit där sen oktober och Ebba måste ju få hälsa på pappa och Henrietta och Zara och Markus och se deras nya lägenheter som jag inte sett ännu! Och sen hinna hälsa på mina kussar och faster!
 
Ikväll har jag varit lite upptagen så är nog därför jag glömt att ringa. Kom från Agneta strax efter fem där jag varit och klippt henne och ätit middag. Gick direkt från en långpromenad hem till henne. Sen kom Therese och hälsade på innan fotbollsträningen och Ebba blev först lite ledsen men det gick över efter nån minut när Therese busat lite med henne! Så har jag sett frusna män söker kärlek och pratat med T efter det och nu sitter jag fortfarande här!

Åhh vad jag är sugen på att spela fotboll! Såg en allsvensk match på tv i söndags och man bli inte mindre sugen... Till veckan måste jag få barnvakt så jag kan åka! Det kryper i benen! Får se hur många rätt man kommer ha på planen... Inte många skulle jag tro. Kan ju hoppas att man får lite bollkänsla efter några träningar. Sen blir det inga problem att träna när T får sommarlov, vilket bara är 3 veckor kvar till!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ho ho du kommer att gilla båda lägenheterna. Ring mig så kommer och prommar med Ebba när du har träning ..

2008-05-14 @ 23:13:16
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Hoppas du får en trevlig dag.
Må gott!

2008-05-15 @ 07:13:29
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

OCh godkväll!
Hoppas kvällen blir en mysig kväll.
Kram

2008-05-15 @ 20:17:17
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: helena

jag har precis börjat läsa sista harry potter-boken ;)
har du läst böckerna av denise rudberg? de är helt underbara!

2008-05-16 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0