Min första Morsdag

Det känns väldigt, väldigt bra! Nu är det inte länge kvar till jag och Ebba åker ut till Luleå airport som det numera heter... Gruvar mig lite för resan men nog ska det gå bra! Min resväska är verkligen trasig nu... Den blir bara trasigare för varje gång jag använder den. Måste köpa en ny men det är inte direkt billigt... Skulle behöva köpa nya löparskor och fotbollsskor också. Nä nu blir det middag och sen sista packningen (har för en gång skull packat lite till mig själv så då får vi se om jag klarar mig det på det).
Nu har sessan vaknat så nu är det dags för mat för henne innan jag själv äter.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Stort GRATTIS på din första Mors Dag.

Hoppas den har varit fin.

Sen får jag säga välkommen till Stockholm. Här är det vackert väder och varmt. :-)

Må gott!

2008-05-25 @ 18:50:37
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå i stugan.

Hoppas allt är väl och att ni njuter av det vackra vädret.

Ha det gott!

2008-05-27 @ 21:01:29
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Fredag=Glädjens Dag.

Ha det så bra!

2008-05-29 @ 22:55:44
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha.. tycker du? då ska jag bli med en ny Kumkum ring då :)

Säger en polisfru det så då tror jag på det ;)

Blir jättekul när du kommer och jobbar tycker allihopa! Vi måste ju ta en middag någon kväll oxå. Kanske gå käka på färjan! De skulle vara jättekul! Kramis

2008-06-02 @ 07:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0