Lördag

Så var det helg igen och man har sambon hemma! Dock ligger han och sover (ovanligt?). Vi är ju trots allt småbarnsföräldrar nu så man måste vänja sig vid att vakna tidigare, hihi. Ska ändå väcka honom snart så vi kan äta frukost och dricka kaffe och se nyhetsmorgon. Jag låter som en pensionär! Vi somnade rätt sent igår. Ebba ska också få komma upp från sängen om hon inte somnat om.

Igår gick jag, Erica och Helena till Babyproffsen som bytt lokal. Var jättefint väder igår så det var himla skönt att gå på långpromenad. Sen gick jag och Erica till stan på Lindex och jag gick sen på Doffi och sen gick jag hem den långa vägen och åt lunch. T kom hem redan strax efter tre och eftersom det på något vis blivit punka på ett av bakdäcken på bilen så fick ta en promenad till affären också. Tur att det var fint väder i allafall. Promenaderna igår blev 19000 steg.

Nu har jag varit duktig och lagt in bilder från kameran. Så då får jag bjuda på lite! Kommer nog föresten att börja lösenordsskydda vissa inlägg ibland, så ni som vill ha lösenord kan maila mig på [email protected].

Ciao

image44
Lillsessan på promenad förra helgen

image45
Ebba hos hennes mormor på valborg

image46
Ebba sitter i Tildes bumbo

image48
Spanar in vad Tilde gör

image49
Tildes gunga var jätterolig

image50
Hålla handen med Melker

image51
Myser i soffan med vovven

Kommentarer
Postat av: Kattis

Morrn!
Men vad trist, trodde hela Sverige hade sol idag.
Japp, jag ska sola för alla som inte har nån sol.
Fast det börjar redan bli varm, hihi.
Ha det så skönt nu!
Kram

2008-05-10 @ 09:26:27
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Sofia

Härliga bilder
Jag vill ha lösenordet ;-)
Robban pratade mkt om Ebba igår kväll om hur fin hon är :-)

2008-05-10 @ 10:38:48
Postat av: Emma

Jag vill oxå ha lösenordet, jag skickar ett mail om det senare!

2008-05-10 @ 15:16:29
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: helena

hihi vad gulligt när de håller handen :)
fina kort, roligt att se!

2008-05-10 @ 16:28:15
Postat av: Kattis

Här är det sommarvärme. Jag orkar sitta i en kvarft sen måste jag in. Jag är lite rastlös för att sitta fööör länge.
OCh imorrn ska vi få det lika fint. BAra att tacka och njuta.
Ni får snart värme också.
Nu ska jag ut och handla tillbehör till grillningen.
Kram

2008-05-10 @ 16:38:29
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Erica

Gud så fina kort! Jo fan vad ont jag fick, var nästan så att jag höll på att spy! Men vad skönt att du iaf fick dig en bra och skön promenad. Vi får ta en på mådnag igen, med tildes nya vagn=)

2008-05-10 @ 22:16:30
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0