Inkompenta säljare

Nu har jag bokat resa till Stockholm! För det första så är det väldigt dåligt att man inte kan boka ungdomsbiljett  via internet när man reser med barn under 2 år utan måste ringa dit! Är det så svårt att ha en ruta man väljer om man har med sig ett barn?! Vi lever ändå på 2000-talet nu så fattar inte varför det ska vara så besvärligt. Men det är väl för att dom flesta i Stockholm får barn när dom är över 30...

Sen var det nån rookie eller trög person som jobbade, helt seeeg och trög! Jag sa först att jag skulle boka biljett och flyger med barn under 2 år. Ja dom flyger gratis säger han. Jag: Jamen det går inte att boka via internet man måste ringa. Han: Jaha. Han: Vad heter barnet? Jag: Ebba. Han: Hur stavas det? Jag: E, b, b, a! Ehh, ja det går ju att stava på så många sätt.. Han: När är hon född? Jag: 080105. Han: Första januari eller? Jag: Nää 5:e...   Sen skulle han ha min e-mail. Han: Blir det O då? Jag (fattade inte vad han menade):  Nä E, Hedman. Han: Man kan väl inte ha å,ä,ö i e-mail? Jag: Nä, men HEDMAN, med E. Han: Jaha ja jag har skrivit Högberg eller vad han sa. Åhh jag blir galen på inkompententa idioter. Anställ dom som kan något och klarar av att boka resor åt folk. Usch.

Nä dags att sluta, jag och Ebba ska gå till svärmor och hälsa på! Sen kommer Thomas hem! Jippie!!


Kommentarer
Postat av: Erica

vad roligt! Och vad trög!haha

2008-05-16 @ 13:48:55
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Emma

Vad less man är på tröga telefonister... Värst e alla som ringer och ska sälja saker. Lindexklänningen e sååå fin. Betalade 41 kronor för både klänning o t-shirt =)

2008-05-16 @ 13:57:21
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: helena

HAHAHA, ja det är nog för att stockholmare är äldre när de skaffar barn! och hahaha igen, vilken knasig en du pratade med på sas! jag får nog söka jobb där när min föräldraledighet är slut, så de får lite kompetent personal ;)
kram, trevlig helg!

2008-05-16 @ 16:34:00
Postat av: Kattis

Hejsan!
Ja, gott om inkompetens finns det!
Som du säger, ska man jobba med service så ska man vara servicemainded också.
Ha en trevlig kväll!

2008-05-16 @ 21:17:12
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Emma & Kate

Vilket lyx att flaxa iväg till stockholm bara sådär :) får småbebisar ont i öronen då dom flyger?

2008-05-16 @ 21:29:20
Postat av: madde

Åh vad härligt att ni också tar er iväg till stockholm! Blir ni länge där?=)

2008-05-16 @ 21:36:19
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0