Guuud

Ahh blir galen, shit vad spännande avsnitt! Men ska hålla mig till nästa vecka och inte ladda hem det!!

Idag har det i allafall blivit prommis (och igår med, blev ca 14000 steg med det vi traskade på stan också) men glömde såklart stegräknaren som vanligt. Nåja vet att det blev mer idag än igår hur som helst.

Först gick jag till stan för lunch med gänget på M&P (var annars?). Sen gick jag, Erica och Helena en snabbis på H&M och sen gick vi den långa vägen hem till Erica för att bli bjudna på middag och efterrätt. Jättegott var det, tack än en gång! Ebba var fascinerad av alla Tildes saker som hon kunda testa. Gungan var en hit, där satt hon länge och var glad. Bumbon verkade hon också trivas i, hon gnällde i allafall inte. Det är nog därför hon har sovit sen vi gick hem, ca halv nio, när det var så mycket nya intryck och spännande saker att titta på! Ska låta henne sova i vagnen tills hon vaknar så får vi byta blöja och ta på pyjamasen i sängen istället. Hon lär väl vakna snart. Kommer väl bli en tidig morgon imorgon för vår del skulle jag tro...

Vi råkade ta sovmorgon idag till halv tio, skulle egentligen på babysången men var faktiskt väldigt skönt att sova. Idag har det varit riktigt kallt igen men när jag och Helena gick hem från Erica var det underbart väder! Det hade klarnat upp och solen var på väg ner och låg och lyste över det spegelblanka vattnet, det blåste verkligen ingenting och var mycket varmare än på dagen! Luften var frisk och härlig när det regnat tidigare på eftermiddagen. Lovely. Hoppas det blir fint imorgon så man kan spendera den ute!! Vi såg föresten en bäver som höll på att simma och dyka under vattnet (vi är då rätt så säkra på att det var det), det var lite kul. Först trodde vi att det var en bisamråtta som vi pratat om tidigare på dagen, haha! 

Det ska bli så härligt med sommar då man kan ta kvällspromenader också! Mysigt.

Blir nog inga bilder idag heller för ser att klockan är mycket och jag ska hinna läsa min bok som fått lida när T varit hemma! Imorgon ska jag försöka hinna lägga upp lite bilder!

Kommentarer
Postat av: helena

melker var vaken hela vägen hem och ända till 22.40. så idag fick jag sovmorgon till 7.20! så skönt! hoppas han är vaken länge ikväll också..

2008-05-07 @ 10:08:40
Postat av: Emma

Jag var oxå på prommis igårkväll. Jätteskönt. Har du lust å följas på babysången nästa tisdag? ska nog gå då bara jag får bilen lagad.

2008-05-07 @ 10:55:20
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0