Underbart väder

Jag tror minsann någon hörde mig där uppe när jag gnällde om snön igår kväll! Hoppas et blir så här i påsk så man kan gå långa promenader med barnvagnen. Ebba ligger och sover i vardagsrummet och jag sitter här och avnjuter en kopp chokladmintskaffe. Hur gott som helst! Köpte det igår på thé-shoppen. Vet inte om Thomas tycker det är så gott, han är ju inte lika förtjust i mint som jag är. Men jag får väl dricka upp det själv också kan ju nån som tycker om chokladmint och kaffe få komma och hjälpa mig.

Ska väl passa på att fixa mig iordning när Ebba sover. Men svårt att bestämma vad man ska ha på sig? Är så less på alla kläder! Hoppas det blir en liten tripp till sthlm nu i vår så man kan hitta lite nya kläder, här hittar man nästan aldrig nåt och om man gör det så är det slut i ens storlek. Fast shoppade faktiskt en vårjacka igår på stan, en röd! Thomas måste bara få godkänna den så jag kan behålla den. Är lite inne på rött nu, hade velat ha röda jeans också men det är ju så jobbigt att prova. Nu är det ännu besvärligare att prova när man har barnvagn med sig OCH vinterkläder på sig. Allt annat jag köper provar jag hemma så får jag lämna igen det om det inte passar. Man är ju ändå i stan varje vecka nu, vilket jag aldrig var tidigare. Det var för jobbigt när man jobbade mån-fre 9-18 och då måste gå lördagar när det är som mest folk.

Nu ska jag försöka få något gjort än att bara sitta här när hon sover!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Här var det jättesnöfallet i morse, alldeles vita blev vi, jag o hundarna.
Nu är det bara lite snö som faller.
Ha det gott!
K

2008-03-19 @ 12:42:05
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Hej!
Ni får ha en riktigt skön påsk!
Må gott, ät gott och slappa!
Kram

2008-03-20 @ 09:26:07
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Sandra Wallgren

Vilken söt liten blogg du har skaffat dig bruden. Jag måste verkligen ta mig i kragen nu för att fara o hälsa på dig o det lilla livet....Hon är verkligen söt som en karamell ;) Man blir nästan lite sugen men först ska skolan göras klar. ha en trevlig påsk.... kramar

2008-03-20 @ 10:32:31
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0