Trött

Oj vad jag började känna mig trött när jag satte mig ner. Har haft främmande tills nu. Det gör ju inte saken bättre att jag somnade efter halv tre i natt heller. Fattar inte varför jag inte kan sova nu för tiden ibland? Ebba somnade strax efter 23 och jag låg och läste till ca 23.40 och sen gav jag upp att försöka sova tjugo över tolv... Så gick upp och plockade lite, samlade ihop reklamen och lade i en påse och sorterade tvätten och lade in i maskinen så jag bara kunde slå på den direkt jag vaknat. Jag undrar om det btyder att man blivit vuxen när man gör sånt mitt i natten? Kan ju hoppas det i allafall. Sen gick jag och lade mig i sängen och läste igen, hann tillochmed läsa ut boken! Det är Predikanten av Camilla Läckberg som jag läst! Älskar hennes böcker, dom är så spännande så det är svårt att slita sig. Så nu ska jag börja med Stenhuggaren så fort jag får tid!

Glömde bort att skriva att det var jättetrevligt att åka och hälsa på på jobbet igår, kan ju inte påstå att jag saknar det så väldans mycket men saknar ju mina arbetskamrater... Men det blir väl att gå in och jobba lite i sommar i allafall, det blir nog ändå roligt! 

Såg på "barnmorskorna" igår kväll som jag skrev att jag skulle göra. Så bra program! Man fick verkligen en flashback (det är ju inte alltför länge sen man födde barn heller) och det var så rörande. Åh så underbart att föda barn! Längade verkligen efter det när jag såg programmet. Skrev till Thomas efter att jag vill också föda barn, och han svarade att jag får vänta några år! Ja det får jag nog, vill inte ha två små att ta hand om själv på veckorna.

Jag har föresten ringt Riksbyggen och felanmält att det kommer in matos från andra lägenheter i våra sovrum, och det är säkert en månad sen nu! Ingen har varit här ännu... Skickade ett mail förra veckan där man också kunde göra felanmälan men inte har någon hört av sig! Tycker det är så dålig stil när man betalat för en lägenhet och dom inte kan komma och fixa saker när man ber om det! Utan man sak behöva ringa och pusha på dom. Plus att dom säkert har hur många fikaraster som helst per dag, det såg man ju bara på hantverksjobbarna som var på salongen förra året, det tog ju en bra tid att bara få dit några skåp och dra om shamponeringarna. Lulebo brukar ju vara snabba på att komma ut till deras hyresgäster om det är något fel, man tycker då om man betalat massa pengar för sin lägenhet att det borde vara lite mer service... Hatar när man måste hålla på att ligga på och ringa flera gånger överallt för att någonting ska bli gjort, stå i alla telefonköer om och om igen...

Kommentarer
Postat av: Surferkickan

hej vännen! Kul att läsa din blogg :) Var himla skoj att du kikade förbi på salongen :) du måste komma snart igen så jag får mysa med Ebbisen. Hon är såååå fin! Massa kram Jen

2008-03-27 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0