Sol

Idag är det jättefint väder! Gick upp strax innan tio, vi har ju lyckats vända lite på dygnet sen vi var på 40-årsfesten i fredags. Har inte somnat tidigare än 1 sen dess! Så nu ska vi vrida tillbaka det sakta men säkert!

Gick till stan kring 11.30 eftersom vi skulle träffas på M&P kl 12. Så himla skönt att promenera i solen. Längtar verkligen tills vi får iordning på vår stora inglasade balkong så man kan sitta där och öppna upp när det är fint väder. Solen börjar ju värma lite smått nu. Satt väl kvar på fikat till 14 ungefär sen traskade jag hemåt igen.

Ebba ligger och sover i vagnen fortfarande, och det är nästan 2 timmar sen vi kom hem. Skönt att bara få sitta här och ta det lugnt. Håller på att fundera på om jag ska åka på fotbollsträningen ikväll... Vet inte om mamma kan vara med henne, har inte pratat med henne sen igår. Och sen tycker jag det är så mysigt att bara vara hemma på kvällarna med lillskruttisen. Hmm... Det är inte lätt!

Nu ska jag försöka hinna titta lite på IKEAs hemsida på lite utegrejer så man får lite koll på vad man vill ha!

image8

Min älskling i min andra älsklings knä


Kommentarer
Postat av: Erica

kan inte se bilden=(

2008-03-25 @ 19:55:10
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Josefin

Hon är så underbar lilla Ebba. Längtar tills att få träffa henne i sommar, hon kommer ha blivit så stor då :)
Ja, det är kul med blogg faktiskt, kan man ha lite koll på varandras liv fast man inte bor i samma stad.

2008-03-26 @ 00:02:58
URL: http://josefinkem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0