Snö

Jag vill inte att det ska snöa mer nu! Varje gång det börjar så tror jag det är sista för denna vinter (intalar mig själv det) Vill ha vår och barmark, gud så underbart! Det är en stor nackdel med att bo i fel ända av landet, våren kommer ju betydligt tidigare söderut. Men men, snart så. Tiden går ju så fort ändå!

Gårdagskvällen var himla trevlig! Eller jätte, jättetrevlig faktiskt! Och vi pratade knappt barn, så nog har vi alltid annat att prata om! Det gick då bra för mormor att vara med Ebba, det förstod jag ju att det skulle det är ju värst för mig. Men det var skönt att få lite egentid och tänka på annat.

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt stumpan, 5550 g och 59 cm lång! Så nog får hon mat alltid. Sen var vi på stan med Josse en sväng och kvällen har spenderats med vänner och gossip girl! Vi ska nog börja göra iordnong oss för sängen nu, det brukar ta ett tag och jag är rätt trött. Imorgon står babymassage på schemat, och sen kommer ju givetvis Thomas hem!

image4
Vackrast

Kommentarer
Postat av: Erica

oj oj vad söt..hon är så himla vaken..Försöker natta Tilde med det är gråt och tandagnissel..vaggar henne i mjukliften, tungt som faan!

2008-03-18 @ 22:23:24
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Kattis

Vilken raring!
Ha en bra dag!
K

2008-03-19 @ 08:09:33
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Alba

Vad söööt.
Grattis i efterskott!
kramis (L)

2008-03-19 @ 09:23:22
URL: http://Albis.blogg.se
Postat av: helena

men tänk så mycket slask det är i södra sverige!

åh,gossipgirl ska ha uppehåll till i MAJ nu! hur skajag klara mig? det är mitt nya favvoprogram :D

melker är sjuk nu, så det blir ingen massage för oss. vi ses efter påsk, för vi reser ju bort imorgon! glad påsk!

2008-03-19 @ 10:57:22
Postat av: ellen

vad kul och gullig bild och cool blogg:)

2008-07-15 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0