Rookie

Jaha då var man också här! Tycker om att läsa andras bloggar så tänkte att det kan vara kul att skriva lite själv! Thomas tyckte också det skulle vara roligt om jag började skriva när han är i Umeå på PHS hela veckorna. Får se om man kommer vara duktig och uppdatera eller om det skiter sig...

Thomas åkte nyss till busstationen och helgerna går såklart lika fort som vanligt. Som tur är så är det ju påsk till veckan och då kommer älsklingen hem redan på onsdag! Då får vi en lååång mysig ledighet tillsammans hela familjen!

Helgen har lugn och skön, vi har mest varit hemma och myst. I fredags kväll åkte vi en sväng på storheden och storhandlade och passade även på att gå på H&M innan och shoppa lite sommarkläder till Ebba, alla storlekar hinner ju ta slut annars om man hittar något man vill ha så man får vara ute i god tid. Trodde det bara gällde vuxenkläder men tji fick jag. Thomas OCH mamma har för övrigt börjat förbjuda mig att shoppa mer kläder till henne men hur lätt är det? Tycker ju att det är nog roligt att shoppa till mig själv också så det gör det inte lättare att låta bli att shoppa söta tjejkläder.
 
Lördagen tog vi en promenad till svärmor i det fina vädret, helt underbart var det! Sen blev det mello och rätt låt vann tycker jag! Thomas röstade på Nordman, haha! Han var så sur för han tycker att det är en skittävling och att det är fel röstsystem osv... Jag bryr mig inte så länge Perellis låt vann!
 
Nä nu är det dags att börja avrunda, Ebba börjar nog bli hungrig snart också, så vi ska sätta oss i soffan och se på tv! 

image2
Lillsessan


image3

Kommentarer
Postat av: emma

kan du ge mej något filmtips?

2008-03-16 @ 19:29:48
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: emma

Välkommen till bloggvärlden =)

2008-03-16 @ 19:31:01
Postat av: Kattis

Hej och välkommen till Bloggträsket.
Det är kul att blogga och ännu roligare när man ser att nån har läst det.
Jag var i din "sits" för 16 år sen. Småbarn och mannen på PHS. Fast han var bara 1 mil från hemmet.
Lycka till och ha det gott!

2008-03-16 @ 19:41:01
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

När min "gubbe" pluggade så fick de samma summa som dåvarande studielånet. Men de behövde ju inte betala tillbaka det.
Men det var tuffa år. Jag var mammaledig och sen blev jag sjukskriven & arbetslös.
Glädjen var enorm när allt vände! Så det kommer gå bra!
Må väl!

2008-03-16 @ 19:57:04
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Erica

OO vad roligt! En till blogg att lägga till på favoriter.Hoppas du är bättre än mig på att uppdatera iaf! Jo vi syns imorgon, fasiken så kul det ska bli. Nu när jag ändå slutar amma så ska jag passa på att dricka några öl=)

2008-03-16 @ 23:03:47
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: therese

Wiie :) Att skaffa blogg gjorde du helt rätt i ;P

Haha, njae, det är nog Olivers pappa som har smittat mig skulle ja tro :P Men ja mår redan mkt bättre (alvedon är bra saker), så ja kommer nog ikväll om ja inte blir värre igen. :)

2008-03-17 @ 05:15:57
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att ni oxå skaffat blogg *Lgger till i favoriter*
Syns ik o GRATTIS på födelsedagen :-)

2008-03-17 @ 09:33:18
URL: http://wwwneoelian.webblogg.se
Postat av: helena

hej! såg i ericas blogg att du skaffat blogg, vad kul!
hoppas du får en bra födelsedag, ses ikväll!

2008-03-17 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0