Less...

Ja man kan ju undra vad det är för fel när man är vaken den här tiden? Har fått så jävla pissont i halsen så vaknade först kl 1 och sen strax innan 3 av att det gör så ont! Vi gick och lade oss tidigt i sängen idag, strax innan tio! Dom andra i familjen ligger och sussar så sött. Konstigt vore det väl annars. Nu hade inte jag velat vara mamma utan barn igen så mamma kan ta hand om mig när jag är sjuk. Får väl hoppas att Thomas pysslar om mig lite grann i allafall, och att han kan vara med Ebba när jag behöver vila, men det vet jag att han gör. Så nu har man ingen röst heller, senaste åren jag fått så här grymt ont i halsen så tappar jag alltid rösten. Fattar inte varför. Jag undrar om det hjälper för dom som opererat bort halsmandlarna? Mamma har gjort det för några år sen, man har väl säkert turen att ha fått dålig hals av henne eller nåt. Man ärver ibland jättebra saker av sina föräldrar. Nä om man ska försöka få sig lite mer sömn och lyckas somna innan det ljusnar ännu mer. Föresten, någon som har bra tips för att lindra halsont? Förutom te med honung, halstabletter och glass??

Kommentarer
Postat av: Surferkickan

Hej! tänkte skriva det tidigare.. Innan jag blev sjuk så hade jag samma på nätterna. Svårt att sova osv. Kanske hör till förkylningen , låter konstigt men det verkar vara så . Det bästa du kan göra är tillåta dej vila, äta bra mat och kurera dej med grejjor från apoteket :) Då blir man friskare fort iaf. Nu till byxorna.. köpte samma färg som du hade. Från början tänkte jag ta dom ljusare men fanns inte i min storlek. Jag var oxå tvungen att ha 28.. ( jag var nog liiite för optimistisk tidigare.. ha ha ha) . Men det sjuka var, när jag prövade 28 i dom ljusa var dom för små. Men inte i dom mörka. Samt att det fanns inga 29´or.
Men fanns ju som sagt ett par 28 i ljusa färgen. Och dom skulle få hem mer. dom var jättesköna :) :)
Kraaaaamis

2008-03-28 @ 07:16:23
Postat av: Sofia

Ho ho har hittat dig . Har köpt en klänning till Ebba måste komma och ge den till henne för det är en 62a kan hon ha det ?

2008-03-28 @ 08:03:13
Postat av: Erica

baffucin är det bästa!hoppas du blir bättre!

2008-03-28 @ 10:26:41
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0