Födelsedagsfest

Igår hade hela tjocka släkten en överraskningsfest för min faster som fyllde 40 i tisdags! Ja några av hennes kompisar var också där. Min faster bor också i sthlm och hennes sambo Antonio kom upp på torsdagen och fixade iordning, hon visste inte ens att han skulle komma eftersom han sagt att han skulle med jobbet på vinprovarresa till Frankrike! Jag tycker det är roligt med överraskningar, alla uppskattar ju inte sånt. Min farbror från England är också här med sina barn, det är så roligt när alla är samlade men det händer ju tyvärr inte så ofta. Förra påsken var det sist men innan det var det nog när pappa och Henrietta gifte sig vilket är 3 år sen till sommaren. Det var jättegod hemmagjord buffé som serverades och diverse drycker... Jag var såklart nykter eftersom vi hade med oss Ebba, och hade bara blivit besvärligt att dricka ett glas vin när man ska börja tjorva med skjuts, är lättare att köra själv då och inte dricka något alls. Påskmust och kaffe blev det för min del! Thomas drack lite iallafall så han är lite trött idag.

Ikväll ska vi på middag till Linnea, Markus och Elvira, det blir trevligt! Haha det roligaste var att Thomas ringde igår och bjöd dom på middag till oss istället men eftersom han är "trött" så ringde han och frågade om inte dom kunde bjuda oss istället. Jag sa att det är tur att det är hans syster för till någon annan kan man inte säga så. Så ikväll ska jag dricka något glas vin till maten iallfall!

Imorgon ska jag och Ebba åka till Älvsbyn till min farmors föräldrar med farmor, pappa och H. Vet inte hur många år sen det är jag var där! Och eftersom vi är fem generationer på den sidan nu så tänkte vi ta något kort så man har för man vet ju inte hur länge dom finns kvar heller. Blir nog roligt för dom att träffa Ebba och när det är deras första barnbarnbarnsbarn,haha oj vilket långt ord, och om det nu ens blev rätt!

Nu ska jag gå och umgås lite med familjen och städa lite!

image9
En liten poserare

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad söt hon är.
Nästan så man blir sugen på en till.....men NeJ!
Ha en trevlig kväll!
Kattis

2008-03-22 @ 16:16:04
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0