Borta hela dagen

Idag har jag och Ebba varit på ranten från 11.30 och kom precis hem! Först åkte vi till mitt jobb och hälsade på, så satt först och surrade med Jennie i fikarummet och sen gick jag och lunchade med Lisette och Annika på fiket. Vi åkte först därifrån 15.30 och då åkte vi direkt till porsön där min farbror med familj bor. Min faster från sthlm och farbror från England åker hem snart så skulle träffa dom lite innan dom åker. Har ju bara hunnit träffa dom i fredags på festen. Påsken gick verkligen fort! Jag som skulle hinna tvätta lite kläder idag men det blev det inte mycket av. Orkar inte göra det nu så det får bli imorgon. Det är himla skönt att ha tvättmaskin och torktumlare så man slipper boka tvättstuga och anpassa tider. Helst nu när man har en liten skit som spyr ner allt.

Igår kväll pratade jag och Thomas på webcam och då hade jag honom på helskärm. Han höll på att prata med Ebba och tittade så intresserat på honom och log en massa! Så söt när hon pratade med pappa på datorn! Man märker verkligen nu att hon börjar få lite egen vilja, det duger inte att ligga hur som helst utan helst vill hon ju stå hela tiden. Förut har hon kunnat ligga nästan hur länge som helst på lammskinnet i vardagsrummet men nu duger det ett tag sen vill hon att man ska komma dit och prata och underhålla henne. Det är verkligen roligt när hon är mer med nu. Nu ligger hon också och pratar och vill att jag kommer så jag får nog gå och prata lite med henne! Ikväll ska jag föresten se "barnmorskorna" som Annika berättade började idag. Älskar ju såna program nu för tiden...

Kommentarer
Postat av: Erica

älskar också sånna program! oj nu börjar det!

2008-03-26 @ 21:01:59
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Linda

Visst var de bra, vill så gärna göra om det :-) Gråter du oxå när du ser sånt?

2008-03-26 @ 21:50:15
URL: http://wwwneoelian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0