Tjoho

Vi har nyss kommit hem från BVC och sen gick vi och handlade på coop. Sprutan gick bra igen, som vanligt! Hon är så duktig lilla tjejen, hon reagerar knappt. Nu väger hon 7070 g och är 65 cm lång, shit vad fort det går! Hon väger ju mer än dubbelt så mycket som när hon föddes och är 16 cm längre! Oj oj vad tiden går... Det var ju NYSS hon föddes.

Idag blir det att grilla hemmagjorda hamburgare, såå gott! Och vilken tur att vi har MAX-dressing också...  Nu är det ju lite mer gjort här utanför. Men det går fort när dom håller på, och det kommer nog bli jättefint! Blir ingen träning för mig idag med tanke på snuvan och hostan. Ska ju jobba tors-fre också så då måste jag vara kry. Sen ska jag vara ledig med lillhjärtat och myyysa! Skönt att T bara jobbar juli så vi hinner vara lediga tillsammans. Vi ska nog åka en helg till Byske med Linnea, Markus och Elvira, det kommer blir jättekul!


Sötast på midsommar


A-K (mammas kompis) hade gjort 4(!) efterrätter på midsommar. Här är cheesecake.


Såå gott det var! Mums!


Marängtårta


Pannacotta (tror jag det var) med hallonmousse, färska hallon och en chokladbit, såå gott. (Men det var ju allt)


Ebba var sugen på efterrätterna, hon fick smaka lite av hallonmoussen och det var gott!



Mina 2 älsklingar


Ska ni inte sluta fota någongång?!

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag håller med! Ebba var den sötaste i hela midsommar sverige! Hon är ju sååååå go :)

Å du var ju jättebrun ju och ok.. hi hi.. söt oxå :) Lät bra roligt det där :) Kraaaaaamis från lövskatan

2008-06-23 @ 17:50:54
Postat av: helena

vad roligt det är att du börjat uppdatera med bilder! å gud så goda efterrätterna såg ut! mums :)

ebba är grymt söt! hon ser, om möjligt, ännu goare ut än efterrätterna! ;)

kram!

2008-06-23 @ 22:22:05
Postat av: Emma

Nu jäklar har ebbisen gått om Kate! Vi vägde henne idag hos doktorn 6815 gram och 68 cm lång! Dom växer på olika bredder våra ungar ;) Vi måste föresten fortsätta ge henne penicillinet =/

2008-06-24 @ 16:25:18
Postat av: sofia

Det såg gott ut.

Men har du inte nått snyggt och blogga nu :-D

2008-06-25 @ 15:46:07
Postat av: A-K

Blåbärsparfait är den du skanar namn på.....och hade jag vetat att efterrätterna skulle finnas på nätet hade jag ju dekorerat bättre. Hör av er om fler spelkvällar, Linus tyckte det var skitkul. Pussa på Ebba från oss

2008-06-26 @ 11:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0