Hoho

Här var det tomt, det ekar med min frånvaro. Det blir så när man jobbar (inte så mycket dock, 25%), det är EM och sommar! Trots att det gick pissigt dåligt för Sverige så rullar matcherna vidare på vår tv.

Jag/vi som ville att Portugal skulle gå vidare, men det sket sig! Nu blir det väl att hålla på Spanien och Holland. Igår mådde jag inte bra, blev jättetrött och hade huvudvärk från eftermiddagen när jag kom hem. Så det blev ingen träning för min del. Halsen började också värka och somnade redan i första halvlek, så efter den var slut var det sängen som gällde för mig för jag var som en zombie och slocknade rätt snabbt. Hade nog feber. Idag är det i allafall bättre, men har fått knapra lite alvedon så man pallrar sig ut till Kallax. Vädret gör det väl inte bättre med mulet och regn. Trist. Trist var det också att jag missade matchen, men vad ska man göra när man är sjuk?

Nä blir nog ingen bättre uppdatering än så, måste göra mig iordning, sitter osminkad med oborstat hår och mjukisbyxor under klänningen, haha!

snyggast
Snyggast


Här är när jag var på Spanienmatchen. (Kan ju alltid drömma)

Kommentarer
Postat av: helena

coola ebba!

2008-06-22 @ 22:50:29
Postat av: Linnea

Gud så söt hon är!

2008-06-24 @ 21:37:51
URL: http://alvalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0