Glömde föresten ...

Glömde föresten att skriva att vi hade ju dop förra söndagen, allt gick bra och Ebba var nöjd och glad hela tiden! Det var ju så spännande när prästen skulle hälla vatten på huvudet så hon ville leka med händerna i dopskålen.

Vi var hos mamma och Håkan på midsommar och åt mat och spelade spel, var lugnt och skönt. Dock blev jag dålig igen igår så tappade rösten för att jag hade så ont i halsen som vanligt. Fattar inte varför det alltid blir så. Är bättre idag i halsen i allafall, Ebba har blivit lite snorig så vi får se om det blir någon vaccination för henne imorgon. 

Idag har vi varit ute på prommis och sen varit och ätit middag ute i lövskär! Gott gott. Inte mycket som händer här med andra ord... Snart blir det fotboll, heja Spanien!

 
Så här fin var jag när Sverige spelade, synd bara att dom förlorade... Sen är det bilder från när jag var på babysång med min kompis Kate.

Kommentarer
Postat av: helena

haha, så söt hon var i sverigedressen!

2008-06-22 @ 22:49:27
Postat av: Erica

oj så söt! hoppas ni blir krya

2008-06-23 @ 16:38:41
URL: http://humilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0