Då sitter ...

Då sitter man här en liten sväng igen. Har inte så mycket att skriva men. Idag har vi bara varit hemma, jag har just fixat mammas hår och sen gett Ebba gröt och katrinplommonpuré, hon älskar verkligen all mat hon fått smaka! Det är kul. Ikväll blir det fotbollsträning igen, var igår också. Är sååå himla skönt och roligt att ha T hemma på heltid i några månader nu. Det är bra för mig att få komma iväg lite också när det annars är jag som är själv hela veckorna.

Igår var jag lite nere (varför vet jag inte men kan ha såna dagar ibland) och det gjorde susen att få åka och träna och rensa tankarna. Var glad igen när jag kom hem! Det är så kul att få träffa tjejerna också! Imorgon kväll ska Anna och Tess på färjan och Anna ville ha med mig. Det är lite lockande att åka iväg och prata strunt och bara umgås med brudarna igen. Så vi får väl se! Vill ha med med Josse då också, har bara träffat henne på träningarna hittills och jag vet hur fort tiden går när hon är hemma.

Nu ska jag se reprisen av unga mödrar. Här är det bara fotboll som gäller på tvn hela kvällarna (och nästan hela dagarna också). Men man är ju sååå glad när det är EM eller VM, att man kan längta så mycket. Det är nog tur att det är så lång tid emellan för annars hade man inte uppskattat det lika mycket.

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart vi ska till färjan och snacka lite skit :) Om Tomas vill vara hemma själv med Ebba förståss :) Nu är det träning snart..

2008-06-12 @ 19:12:49
URL: http://josefinkem.blogg.se/
Postat av: helena

förresten har vi ju...VAD? nyfiken :)

melker är så fruktansvärt mammig, så jag orkar inte hitta på något själv. måste som alltid vara med honom. tycker inte om att han gråter när jag är borta.

2008-06-15 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0