Så var den sommaren över...

Ja seriöst, det är slutet av juli och det har inte varit många dagar man kan vara lättklädd ute i solen. Fy så deprimerande... Jag påverkas verkligen av vädret, eller så kanske jag bara inbillar mig? Det har regnat hela dagen igår och idag, men undantag för några uppehåll. Iallafall idag när det var uppehåll så gick jag ut på promenad, och då verkade det bli mycket bättre väder, var så varmt att jag gick i linne. Men sen när jag började gå hem från lerbäcken då började regnet falla igen, och det var inte så lite! Det verkligen öste ner men jag hade såklart regnskydd till vagnen och regnjacka, men jag skyndade mig hem rätt snabbt! Var inte speciellt torr...

Gud vad skönt det var att vara i Kallax i helgen, bara mysa och ta det lugnt. Och i helgen blir det mysigt, för då åker vi till Byske! Hoppas, hoppas det blir sol!

Blä vad jag har noll skrivarlust, har inte haft det på länge... Kanske får börja skriva mer i skyddade bloggen så kan man skriva om lite mer! Nåja, man får väl se...

På torsdag ska vi och fota Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0