I love pink

Skönt när det kommit lite sol och värme hit!  Hoppas det får vara sommar nu... Usch har ju varit så himla kallt nu sista tiden.

Helgen har passerat och jag har jobbat klart medan T började jobba igår. I lördags målade som sagt Thomas och vi hängde där hela dagen (var hemma först halv tolv på kvällen).

Igår gjorde vi inte så mycket, var till stan och fikade med Natalie, det var jättekul att träffa henne för det var ju några år sen vi sågs sist (shit vad tiden går!!). Idag har jag varit och klippt farmor och ätit lite lunch, när vi kom hem var Ebba trött så packade ner henne i vagnen och gick ut och satte mig och läste medans hon sov.

Föresten så har jag ju glömt att skriva att Ebba fått en ny vagn!! En rosa! Äntligen! Kan det blir för mycket rosa på en tjej? Nää absolut inte! Jag verkligen älskar rosa. Så vi sålde den gamla, skönt att vi fick den sålt! Den här går då in i bilen bättre än den gamla även om vi skulle behöva en ny bil... Men som sagt, det har vi inte råd med nu utan det får bli när T är klar med skolan. Det är det första vi ska köpa!

När man skriver så sällan nu så är det svårare att komma på vad man ska skriva, undrar varför det är så? Man har väl inte vanan inne... Såå det var nog allt för idag!



Lillsvampen innan vi ska ut på promenad

Kommentarer
Postat av: Erica

nää det kan tamfesiken aldrig bli för mkt rosa! Hur går det att jobba då?jobbar du mkt?

2008-07-01 @ 22:34:11
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Natalie

Gör det något som jag snor henne?=) haha

2008-07-01 @ 23:24:11
URL: http://natalieengmans.blogg.se/
Postat av: helena

haha, sööötnos! coolt med rosa vagn! :)

2008-07-04 @ 20:57:23
Postat av: Marre

Hej! Kikade in till din fina blogg och såg att du hittat en helrosa vagn. Jag har sökt en helrosa vagn åt min dotter! Får man fråga vad det är för märke på vagnen? :-)

2008-07-05 @ 09:39:47
Postat av: Alba

Åhh,sööötnooos!

Jag älskar också rosa! :) Vad sött med en rosa vagn!

2008-08-06 @ 21:17:53
URL: http://albis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0