Byske

Idag ska vi åka till Byske havsbad! Ska bli skönt att komma hemifrån lite och bara mysa på och ha det trevligt. Linnea kommer snart och hämtar mig så ska vi åka och handla det vi ska ha med oss i helgen! Vi har fått låna Håkans bil, så himla skönt! Skön att köra, bra med bagageutrymme och säkrare än vår lilla plutt!

Ebba ligger och sover nu, jag kännr mig också rätt så trött idag... Donnan ville vara vaken från ca 00.30-2.30, mindre kul... Man är ju inte van vid sånt heller.

Jaha tydligen hade det inte blivit publicerat det jag skrev tidigare idag. Nåja, har inte så mkt tid att sitta här, ska packa klart det som är kvar!

Föresten så blev bilderna på Ebba jättefina (såklart)! Får visa när jag har mer tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni har det bra på eran weekend :)

2008-07-26 @ 09:12:54
Postat av: Emma

Kikar in, har varit datalös så länge när vi varit ute i stugan. Så nu har man lite bloggar att läsa igen =)

Vad är det för bilder du pratar om, har ni varit till fotograf?





2008-07-27 @ 22:27:44
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: Mari

Hallå!

Tänkte bara meddela att Marie kommer att föja med till Infjärden. Tänkte på Ebba. Kanske känns bättre att ha henne hos Marie. Och hon behöver ju öva!!!

kram

2008-07-29 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0