6 månader!

Blir min lilla älskling idag! Och guuud vad jag älskar henne, mer och mer för varje dag som går. Så underbart att se hur hon utvecklas och varje framsteg gör en överlycklig. Hon kan verkligen få mig på bra humör bara genom att le mot mig. Det är svårt att förstå att jag och Thomas kunnat skapa något så fint! Nu springer hon omkring i gåstolen och kommer och charmar mamma, min lilla prinsessa.

T jobbar helg, det är verkligen tråkigt. Jag och Ebba tog iallafall sovmorgon till 10.30 trots att hon somnade strax efter 21 igår kväll. Det var välbehövligt och väldigt skönt! Idag är det inte så bra väder så då behöver man inte ha dåligt samvete för att man sover lite längre... När vi gjort oss klara och Ebba ätit lunch åkte vi till storheden och shoppade lite kläder åt lillgumman på Lindex. Lite bortskämd får man bli när man fyller hela 1/2 år!

Nä nu ska jag umgås med Ebba, hon börjar vara lite hungrig. Ska verkligen bara njuta resten av sommaren av att vara mammaledig, tiden springer iväg så man får ta vara på varje minut som går.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till Ebba på 6 månaders dagen, farmor har hållt på att bygga växthus i flera dagar. Ska ordna med en liten present inom kort.

Kram till er alla

2008-07-06 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0