Trööött

Usch, känns som att man nästan är lite bakis för att man sovit så lite... Ebba fick för sig att vara vaken från 00-1.30 och sen vakna kl 6 igen! Sen somnade hon väl om kring 7 och sov till 8. Jag har dessutom sovit så lite sista dagarna, det tar oftast väldigt länge för mig att somna av någon konstig anledning. Och sen när Ebba vaknar kan det ta länge för mig att somna om när hon somnat... Så jag har väl inte varit på det bästa humöret innan jag kvicknat till. Hon fick komma över till vår säng efter 6 för hon grät hysteriskt och det enda som hjälpte var att komma till oss. Sen vaknar man av att hon sliter en i håret, det är sååå skönt! Nu känns det som lugna gatan när hon sover igen.

Det blev alltså ingen babysång men vi ska ändå åka in till stan en sväng innan vi åker ut till G-stad. Även om man kanske inte har nån lust att visa sig bland folk dagar som denna, man känner sig verkligen som en sliten och sunkig mamma! Blä. Det blir nog mycket kaffe idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0