Snart snart snart

Katterna verkar börjar må bättre nu, men dom sover rätt mycket tycker jag. Eller nästan hela dagarna faktiskt! Titti var såklart tvungen att komma och vara med när det kom främmande idag och inatt skulle hon vara sååå kelig och komma i sängen och slicka i mitt hår och på händerna.

Farmor och min kusin Sara kom hit idag för att jag skulle klippa farmor och Sara skulle underhålla Ebba, det gick väl sisådär. Men man kan väl inte kräva mer av en 9-åring, men nästa gång är det nog bra om Emma också är med! Sen kom även Sofia, Elise och Rox och hälsade på och Sofia hade såklart med signya kläder och stövlar till Ebba! Hon är så snäll och go min Soppa! Eller "moster". Efter det hängde jag och Ebba med på storheden och köpte lite skrot på Rusta, det var hur mycket folk som helst på storheden! Det är väl julhandeln som börjar dra igång på allvar nu.

Snart kommer min älskling hem!! Det blir långhelg, men jag hade redan haft han hemma sen 20 om det inte var så att han inte hade missat bussen från Skellefteå! Med ynka 2 minuter dessutom... Så 2 timmar längre pga det, surt. Imorgon blir det nog att gå på babysången och luncha på stan, sen ska vi till Emma, Henrik och Kate och äta middag och umgås, så får huliganerna leka av sig! Både barn och karlar alltså, haha! På lördag ska jag iväg på lite julfest med jobbet! Ska bli skitkul, för det första så är det så sällan vi göra något och för det andra så kommer Annika också! Kul kul. Meeen som vanligt har man inget att ha på sig, detta i-landsproblem! Också är man inte rik och ingenting sitter bra, så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0