Lördag!

=FEST! Wiho så laddad jag är! Men ack så trött, har inte tagit igen mkt sömn inatt från torsdag natt! Ebba vaknade innan sju, så jag var inte pigg den tiden. Man har blivit bortskämd när man oftast från sova till minst 8! Hur som helst så låg vi kvar ett tag och myste i sängen. Hon är snäll mellan hårdragningarna och petaiansiktet-grejerna, då får man gosa med kramar! Lilla mysunge.

Jag och Thomas har varit trötta igår och idag, vilket inte är så konstigt. Jag har mått mer eller mindre illa sen igår, jag brukar göra det när jag inte fått sova som jag brukar, sen har jag inte ätit så mycket heller. 18.10 kommer J och hämtar upp mig så drar vi till örnvik och myser och äter julbord! Åh jag längtar efter julmat! Sen får vi se var vi drar vidare efter det! Kommer inte ihåg hur länge sen det är jag och Lisette var ut, måste vara år sen! Men man har ju varit ut ca 3 ggr på 2 år också så det säger ju rätt mycket... Thomas och hans kompisar ska se fotboll och sen spela pro evolution, han har skaffat canal + igen eftersom vi fick alla dom kanalerna för 70 kr. Så nu blir det väl massa fotboll framöver, suck. Nä jag klagar väl inte direkt, då får jag sysselsätta mig med bra filmer då och då.

Och jag kommer ju missa "stjärnor på is" ikväll, det är lite synd. Men det gör pappa och H också för dom åkte till Malaysia igår! Får väl veta resultatet i alla fall och sen se reprisen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: helena

hade du roligt på festen?

jag såg inte stjärnor på is, men hörde att marcus vann, vad kul! :)

2008-12-07 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0