Det är över

Vi kom hem från veterinären för ett tag sen, det verkar då ha gått bra. Fast dom är väldigt vingliga, tycker synd om dom... Ebba sover nu som tur är, och katterna ska få vara på toaletten tills dom blivit bättre så dom slipper Ebbas hårdhänta tag.

I helgen så har vi såklart julpyntat! Och även storstädat, hämtat julgran så hela lördagen var det full rulle kändes det som. Jag är rätt trött så ska passa på att ta det lugnt när busungen sover, hon har sovit så lite på dagarna nu i helgen så man vet väl inte när hon vaknar...

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej hej!



Hoppas allt e toppen med er! Jag har en liten fråga. Jag vill nämligen färga håret brunt, har tyvärr inte råd att komma och besöka dig, vilket jag verkligen önskade jag kunde. Det jag undrar är om du har något förslag på vilken hårtoning jag kan änvända mig av om jag skulle handla i en "vanlig" affär? Är så rädd att håret ska bli grönt plus att jag inte vågar gå på färgning utan vill hålla mig till toning. Ha det gött min vän

Kram

Mari

2008-12-01 @ 22:54:54
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: Erica

har försökt kommentera på din sida flera gånger men jag lyckas tamefan inte. jo jag ser i förväg..är så mkt roligare när man kan välja själv när man vill se=)hur har det gått med kattorna?

2008-12-02 @ 09:32:44
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Tess

Fan så skönt!! Nu slipper du höra dom skrika ;)

2008-12-02 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0