Hmm

Skrev detta igår kväll men tydligen så blev det inte publicerat.

I helgen som var åkte vi till Emma och Henriks stuga, eller vi var där från fredag förmiddag till lördag kväll. Vi hade det jättemysigt och åt kräftor, bastade och badade på fredag kväll. Ebba och Kate hann prova kräfthattarna innan dom skulle sova! Gud så skönt att det var att vara ute på landet och slappa och inte se en annan människa än dom man var med.

Jag får ångest av att tiden går så fort nu, redan torsdag i morgon och sen är det helg och därefter ny vecka och då åker han! Usch, usch, usch vad jobbigt det kommer vara första tiden, vet ju hur det var  januari när han åkte... Nä jag måste helt enkelt försöka att inte tänka på det så mycket så jag inte blir ledsen, får njuta av tiden som är kvar.

Tiden med Ebba går också så fort, det är roligt när dom blir större och gör framsteg men samtidigt hade jag velat att tiden skulle gå liiite saktare. Hon kryper för fullt (eller kör masken oftast som vi kallar det) och reser sig upp mot saker hela tiden. Ibland ska hon göra stunttrick  som att släppa händerna eller gå efter saker och då blir mamma lite orolig... Men det är ju så dom lär sig, även om dom faller någon gång.  "Titta" säger hon också, ja man hör att det är det men frågan är om hon är medveten om vad hon säger men å andra sidan så är det väl så det är i början. "Pappa" har hon också sagt men "mamma" verkar hon inte så sugen på än! Min lilla sessa, hon är verkligen vår lilla guldklimp!



Katies och Ebbas första kräftskiva, så söta!


Ute på gräset


Katie och Ebbis


Sötis




Sötaste Kate



Kommentarer
Postat av: emma & kate

va fina bilder du hade! min är rätt lika faktiskt =) ska sortera och lägga upp på pixboxen sen så kan du stjäla dom du vill!! vi ska nog ut till stugan nästa helg också, komma på besök? =)

2008-08-23 @ 07:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0