I know...

Jag är verkligen kass på att uppdatera! Men mycket av tiden försöker vi spendera tillsammans hela familjen. Vi (jag) har nog många järn i elden... Hela den här veckan har det varit något planerat varje dag! Det är inge roligt... Jag hoppas att nästa vecka inte blir likadan så vi bara kan göra spontana saker, eller bara vara hemma och mysa en hel dag... Hmm, kom på att måndag vet jag redan är planerad.

Sommaren har gått hur fort som helst och det var inte många varma dagar man kunde spendera på badplatsen. Blev ca 5 badturer för oss tror jag. Det är så typiskt när man för en gångs skull är ledig... Jag gruvar mig för när T ska åka tillbaka till Umeå, det kommer bli jobbigt. Men får trösta mig med att jag vet att jag vänjer mig efter någon vecka eller så och att tiden går fort. Just nu, och som jag vet att jag kommer känna då första tiden han är borta är att jag vill inte... Nä ska sluta och tänka på det nu för jag blir bara deppig.

Kom från fotbollsträningen för ett tag sen och har inte duschat än, usch! Så det ska jag göra nu.




Jag tycker om Titti


Och hon tycker om mig också






Mormor matar mig ute på deras veranda




Jag låg och chillade i vagnen också, skönt!


Min kompis Melker hälsade på mig tidigare i sommar


Jag tycker om Melker


Jag måste känna på hans tänder som han fått

Kommentarer
Postat av: Emma & Kate

guuud så söta bilder!!! =)

kate bjöd just på världens sovmorgon, hon som annars kliver upp halv sex har legat och slakat sig till 7.45!!! Och då kan jag tillägga att hon somnade på våran lilla tur med hennes nya skrinda som bara gick runt vårat område här! Lovely :)

2008-08-15 @ 08:02:54
Postat av: Alba

Åhh så söööta bilder! :D

Kan inte du klippa mig någon gång när vi ses? Du klipper så bra!

Kraam :)

2008-08-15 @ 16:32:43
URL: http://albis.blogg.se/
Postat av: helena

vad roligt med bilder! vad cool hon ser ut när hon ligger och slappar i vagnen :D

du är jätteduktig som är själv med ebba när tomas pluggar i umeå, vi får ses mycket så blir dagarna lite roligare :)

2008-08-17 @ 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0