Back to reality...

Kom nyss hem från att ha skjutsat Thomas till bussen. Satt i bilen och var nöjd över att jag inte grät iallafall, vet ju hur det kändes när han åkte i januari. Men det är för att jag vet att jag kommer vänja mig, jag kommer klara av att var ensam på kvällarna och inte känna en panik över att jag vill att vi ska bo tillsammans hela veckorna, jag vet att det inte är för en evighet. 3 terminer kvar och sen får vi leva "vanligt" familjeliv igen. Vi kommer bevisa för dom som tror att det kommer gå åt skogen efter dom 2 åren att vårt förhållande klarade av det här, och att vi har bara blivit starkare av det!

Det kommer väl ta den här veckan som kommer tills man kommer in i vardagen igen, att man inte är två stycken som delar på allt. Jag hoppas bara att jag kommer kunna träna det som är kvar av säsongen, det har varit så himla skönt att få komma iväg på träningarna, träffa laget och spela fotboll som man saknat dom månaderna man varit borta. Åh vad jag älskar det! Lycka till på matchen idag tjejer, hoppas ni spöar skiten ur Trångfors!

När Ebba har vaknat ska vi åka till Lövskär och umgås med Henrietta och Zara som är här! Kul att hinna träffa dom lite också. Jag hoppas man kan hitta någon biljett till Stockholm i höst så man åka och hälsa på en vecka.

Här är några bilder från när vi var i Byske, kom på att jag inte lagt upp några!


Ebba och hennes kusin Elvira






Ebba och Elvira leker i gräset




Cooling provar pappas solglasögon (observera Thomas och Elvira i glaset)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad hon är söt Ebba lilla. värsta cooolingen i pilotglasögonen :) haha.

2008-09-04 @ 17:42:57
URL: http://josefinkem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0