Vändningar och mera sol

Idag har det varit sol igen! Sååå underbart! Hann sitta på balkongen ett tag innan Therese och Kricko kom, och det var verkligen varmt! Öppnade upp lite av inglasningen (man kan välja att öppna upp ett fönster, flera eller hela inglasningen) och satt bara i linne och började läsa lite av Stenhuggaren medans Ebba sov i vagnen ute.

När Therese kom så vände sig Ebba för första gången! Wiho! Tänk att hon fick vara med och uppleva detta ögonblick. Jag som senast igår sa att hon inte är så intresserad av att vända sig! Då skulle hon minsann visa mamma! Och hon gjorde det flera gånger, direkt man lade henne på mage igen så vände hon sig. Filmade på mobilen och skickade till Thomas, han skrev att det var en grym video! Tjejen börjar bli stooor.

Hann ju inte åka till Emma idag och vara med på mamma-hänget (hoppas det blir någon fler gång) så blev uttråkad vid sju och åkte förbi Anna-Lena en sväng och drack kaffe. Sen hem för att se barnmorskorna! Åh har inte fått något gjort hemma idag, men har inte hunnit så kan ju inte bli upprörd över det.

Imorgon hoppas jag på sol igen, promenad blir det då och sen ska jag åka till mormor och morfar och hälsa på och klippa mormor. Mormor har ringt flera gånger och vill träffa oss, det är länge sen dom såg Ebba nu. Usch får dåligt samvete när jag tänker på hur länge sen det är! Morfar är ju dålig också, man vet ju aldrig hur länge han finns kvar. Och han tycker det är jättekul att få träffa Ebba.

Damen ligger och sover i babysittern så ska göra iordning henne för sängen så hon får sussa där istället, är nog lite bekvämare. Så ska jag också slita mig så jag hinner läsa lite!

Föresten, skrev väl tidigare ang fotona att jag fått ett mail fredag morgon att jag kunde komma samma dag. Dom har ju inte skrivit något mer när jag kan komma, har mailat men inte fått något svar. Åhh jag blir galen!! Dom kan väl åtminstone skicka sms eller ringa?! Nu har det gått över 4 månader sen vi tog bilderna...

image38
Lilla familjen

image40

image41
Ebba med sin morfar och hans fru

Kommentarer
Postat av: carro

Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram Carro

2008-04-16 @ 22:45:54
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Erica

hehe. vad roligt att hon vände sig! Jo idag blir det promenad. Fan så skönt, älskar det NYA vädret=)

2008-04-17 @ 07:26:31
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Sofia

Fina bilder har du nå fler på Stockholmarna kan du ju maila dom till mig när du ids. Kram banan

2008-04-17 @ 07:31:36
Postat av: Kattis

Hallå!
Ja, tackar: Hon ver verkligen vad jag gillar.
Fin familj du har.
Ni får ta hand om varandra!
Kram

2008-04-17 @ 10:53:14
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: helena

vad duktig ebba är som vänder sig nu! :)
roligt att se bild på lilla familjen, jag hade aldrig sett hur thomas ser ut :)

2008-04-17 @ 16:20:28
Postat av: Sandberg

Va fina ni var ;) Alldels uppklädda å vackra!! Puss

2008-04-23 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0