Vad ska man äta

Denna eviga fråga, vad ska man äta till middag? Hur kul är det att laga till sig själv då, är inte ens hungrig... Har noll inspiration till att laga mat idag känner jag.

Idag har vi också varit på ranten, först var vi på barnens hus med Erica och Tilde. Köpte ett likadant babygym som hon köpt till Tilde för 99:-, vi har ju ett mjukt sen tidigare med Ebba tycker mer om dom här märker man. Dom är nog roligare att titta på när det är massa olika saker och färger, men dock rätt mycket fulare. Men man behöver ju inte ha det framme när det inte används. Sen var det babymassage så Ebba ligger och sover under nya babygymet nu, utmattad!

Blir ingen fotboll för mig ikväll, med tanke på graderna och vädret ute så är det nog en risk för mjölkstockning. Man kan ju inte pälsa på sig hur mycket som helst då svettas man ju ihjäl. Vill inte ta den risken! Plus att jag inte är helt kvitt förkylningen än. Så det blir att se Barnmorskorna istället ikväll. Det är det enda på tv idag eftersom den förbannade hockeyn är igen, längtar tills den är slut! Ska se Grey's anatomy nu i allafall och måste väl äta något sen också. Usch för att äta själv. Tur att det snart är fredag igen.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
Jag har bara hållt på i nåt år, men har säkert 60 halsband hemma nu.
Ha en riktigt trevlig kväll!
Kram

2008-04-09 @ 18:18:30
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: helena

det börjar en serie i tre delar idag. torn, på 4an tror jag. om en dotter som försvinner på stranden och antas ha drunknat då de inte hittar kroppen. 10 år senare ser mamman sin dotter! spännande! fast det är samtidigt som barnmorskorna :-/

2008-04-09 @ 18:50:16
Postat av: Linda

Kul o ses idag =)
Lila fis fröken din som bara visar behagen *S*
Tack för att du skrev om barnmoskorna nu har jag anledning att slippa se skit hockeyn ikv =)

Ses imörgön =)

2008-04-09 @ 19:06:06
URL: http://www.neoelian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0