Uppdatering

Det blir dåligt med det på helgerna när T är hemma och man vill passa på att umgås så mycket som möjligt!

I fredags var vi på babysången med Linnea och Elvira, hade fått skavsår av skorna med gick iallafall in till stan och sen hem, tvingade mig själv till det. Hade lagom härliga blåsor sen... Thomas kom redan vid fyra så vi åkta ut på storheden och hämtade korten(!!) och handlade. Korten var jättefina men är fortfarande lite putt för att det tog över 4 månader. Sen köpte vi mat från MAX, var så sugen på det och det var gott!

Lördagen gick vi en promenad och städade lite grann. Emma, Henrik och Kate var här på middag, det var jättetrevligt. Vi åt laxgratäng som Thomas gjorde och pratade och myste på. Guud tiden går så fort, Kate hade blivit så "stor" sen jag såg henne sist!

Igår hämtade vi hoppgungan från Linnea och Markus som Ebba får låna. Dom är så snälla och lånar oss grejer så vi slipper köpa allt. Hon älskar den såklart eftersom hon älskar att stå, även gåstolen börjar uppskattas mer och mer!

Idag har vi varit på promenad med Erica och Helena, känns skönt när man kommit igång med långpromenaderna nu. Fast syndade lite då Helena bjöd hem oss på tårta, den var jättegod! Tack igen!

Nu vill Ebba bli lite underhållen så blir inte mer för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon på dig!
Hoppas ni går en toppendag i solen.
Kram

2008-04-22 @ 07:11:34
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: helena

jag har fortfarande kvar tårta. undra hur länge den håller? kanske ju ta med den till örnäset imorgon om jag kommer ihåg :)

2008-04-22 @ 19:17:09
Postat av: Emma

Ja den är jättespännade boken, har inte kommit så långt ännu men kan ändå knappt lägga ifrån mig boken. Jag hittade en skjorta på hm idag som jag gillade massor men köpte fel storlek, måste gå o byta imorrn. Vad kul det ska bli på fredag, längtar massor. Vi är ett så skönt gäng tycker jag!!!
Har du brottom hem eller går du ut sen?

2008-04-22 @ 20:39:26
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0