Soliga varma dag

Solen håller i sig här, det är så himla vamt och skönt! Man blir verkligen på strålande humör när solen börjar värma och snön tina bort. Hoppas bara det håller i sig, för jag vill inte ha mer snö nu!

Vaknade kring 9 idag, hade en sån där kul kväll/natt igår igen, somnade ca 3.30. Men man överlever ändå, har inte känt mig trött idag ens. Gick ut och promenerade med Erica idag. Först ville Ebba inte alls ligga i vagnen, hon var vaken sen vi gick hemifrån. Erica tyckte jag kunde prova att sätta upp henne lite eftersom jag har ju sittdel och bara voksipåsen i den. Det funkade bättre men hon fick solen i ögonen så fick trixa med en handduk. Hon somnade iallafall efter ett litet tag. Vi gick till björx och sen gick jag hem. När vi kom hem satte jag Ebba i bilbarnstolen på en gång så åkte vi till min mormor och morfar och hälsade på. Dom blev jätteglada, det är verkligen kul att man kan göra personer så glada av att bara komma och hälsa på. Åt lunch, drack kaffe och fikade. Klippte även mormor också.

Sen har vi bara varit hemma och lullat på, donnan har inte sovit mycket idag så hon är rätt slut nu, somnat i min famn har hon nu. Har inte fått något gjort idag när Ebba varit så mycket vaken och inte velat ligga själv längre stunder. Det försvinner ju inte direkt så det är egentligen ingen brådska med rentvätten. Imorgon bli den vikt!

Imorgon ska jag på babysången i stan om det är fint väder. Då ska vi gå in tillsammans med Linnea och Elvira. Känns som att det var länge sen man såg dom nu, men det är ju så när man jobbar! Och på tal om det så pratade jag med min chef idag och jag ska jobba 25% 3 veckor i juni! Känns lagom eftersom jag kommer amma fortfarande. Kul att träffa arbetskamraterna och kunderna igen!

Nä nu blir det inget längre inlägg idag. Ebba sover på armen så hon ska få lägga sig i sängen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag trodde aldrig jag skulle fixa att göra egna, det var ans´dra som gjorde till mig, men en dag så såg jag ett i affären som jag gillade och köpte pärlor och gjorde ett likadant. Det var fler som gillade det så jag gjorde några och sålde. Sen hittade jag andra fina halsband och sen klarade jag att skapa själv ;-)
Ja, jag säljer men det blir mest till vänner och så.
Jag gillar verkligen eleverna där jag jobbar. Det är en annan stämning än på en stor skola.
Ha en bra dag!

2008-04-18 @ 07:16:35
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Emma

Ja visst är det härligt med våren som kommit äntligen!!! Ett hopp om att sommaren är på väg. Vad kul att jobba lite i sommar. Jag ska oxå försöka ta mig iväg på babysång nångång men det får bli nån tisdag, kanske vi kan följas!?

2008-04-18 @ 12:07:19
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ha en bra helg jag åker snart ner till din pappa dom hämtar mig från flyget.
Kram på er i det soliga vädret

2008-04-19 @ 10:46:55
Postat av: Kattis

Hej!
Hoppas du har haft en jätehärlig helg.
Här har det fejats mest hela tiden.
Ha en trevlig kväll!

2008-04-20 @ 17:13:26
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Henrietta

Tja! Det är så kul att läsa vad ni pysslar med! Men nu får du boka en resa så vi får ses mer! Kram H

2008-04-20 @ 18:52:42
Postat av: helena

oj vad jobbigt att somna SÅ sent. var ebba bökig eller hade du bara svårt att sova ändå?
du är duktig som är gräsänka hela veckorna! en styrkekram till dig från mig!
kramkram!

2008-04-20 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0