Senaste dagarna

Ska väl uppdatera lite vad som hänt senaste dagarna även om det nu inte är så mycket. Har skjutsat Thomas till bussen för en timme sen, så tråkigt. Helgen har gått lika snabbt som vanligt, om inte snabbare...

I fredags var jag på stan med Anna en sväng, hon bjöd mig på lunch för att jag fyllt år (ja det är nästan en månad sen men vi är inte så bra på att synka ihop våra tider eller något sånt). Sen hängde jag och Ebba hos henne tills det var dags att traska hemåt och ta bilen för att hämta Thomas på busstationen. Vi åt en jättegod middag, pastasås med lax och färsk pasta, mums! Ett glas vin till maten blev det också, det var också gott! Var lite skeptisk eftersom det var ett finskt äppelvin, men himla gott var det! 

Igår var vi och tittade på mamma och Håkans nys hus ute i kallax, jättefint var det! Åh vad hussugen jag blev! Men det får vänta tills Thomas är färdigutbildad och vi har ju bara bott i lägenheten i 4 månader, haha! Slapp laga middag också eftersom dom bjöd oss på pizza, så skönt! Sen såg vi bara en film på kvällen och myste på.

Får uppdatera bättre sen ikväll om jag hinner för jag har en bajsblöja att byta. Hade ju tänkt ladda upp lite bilder från kameran också. Man hinner aldrig allt man vill! Sen ska vi sätta oss framför tvn och äta glass, eller iallafall jag! Och tycka synd om mig själv för att jag är gräsänka tills på fredag igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh du gör de så himla bra som är själv på veckorna.De är iinte alla som klarat de.
Du får tänka så att de är desto roligare/mysigare när ni väl träffas :)

2008-04-13 @ 21:06:31
URL: http://Fibbz.blogg.se
Postat av: Erica

Jag håller med jenny ovanför. Är riktigt bra jobbat! Hur smakade chipsen?? Erkänn nya favoriter?=)

2008-04-13 @ 21:42:17
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0