Polisbil

Fick ett mms av min kära sambo som stod och hängde bredvid polisbilen, jag skrev att det var synd att han inte hade uniform på sig bara. Han stod i t-shirt och himlen var klarblå! Fy vad orättvist, här är det grått och slask! Medans Ebba sov hann jag slänga iväg en liten beställning på H&M... Det var ju 10% rabatt... Thomas säger att jag är jättelätt att lura. Det är bara att skicka mig en rabattkupong så shoppar jag ännu mer av dom.  

Nu är Ebba vaken och det enda som duger för tillfället är att vara i min famn och spana. Nä det är ju så tråkigt med babysittern och lammskinnet och ligga där och tråka. Och helst ska hon stå också ska man gunga henne bakåt, det gillar hon verkligen. Eller sitta och då ska man hålla i armarna och gunga henne bakåt. Hon har fått för sig att slappna av i hela överkroppen då också. Sötnos. Nu satte jag ner henne i babysittern och det verkar funka med att gunga den, hon ser fortfarande trött ut. Tog lite kort tidigare idag, så lägger upp några.

image19
Ebba spanar på en av kissarna

image20
Fötterna är mest intressanta när man sitter

image21
Man måste gå nääära så man ser

image22
Dreggelmaja

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken söt en :)
Hoppas du får en trevlig dag!
KRAM =)

2008-04-04 @ 16:30:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: helena

hihi, så söt!

2008-04-04 @ 19:42:27
Postat av: Kattis

Hon är för söt!
Ha det gott!

2008-04-04 @ 22:01:11
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Erica

Oj så fina bilder på sötnosen!Hoppas ni får en bra helg

2008-04-04 @ 23:08:40
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0