Nähä

Tänkte passa på att skriva när Ebba sov i babysittern här bredvid men då ringde min kära sambo på datorn och spelade upp "Leifi" och såklart vaknade hon av det. Hmm, lite smått irriterande. Så det blir nog inte så långt inlägg kanske... Idag var vi hos farmor och åt lunch, och jag fick med mig matback så det var skönt att slippa laga middag. Köttfärssås och makaroner och fruktsallad till efterrätt! Mums.

Sen har Linnea och svärmor varit här på eftermiddagen så har jag klippt dom. Fick även min födelsedagspresent av svärmor, liknade kvistar som jag lagt in bild på tidigare, fast finare! Och en vas att ha dom i, kommer passa perfekt på balkongen. Jag får lägga in en bild senare på det.

Massa program (unga mödrar och vänner) utgår när det är den där hockeyn hela tiden. Blä. Luleå är ju så dåliga att dom inte ens kan ta sig till slutspel, men dom är ju sååå duktiga när dom slapp kvalserien. Det är ju så dom lokala tidningarna brukar få det att låta.

Imorgon kommer Thomas hem! Så skönt. Nu slocknade damen igen, men har på känn att det är en powernap för hon börjar nog vara hungrig.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag har precis kollar sjukhuset, såklart.
Jag blev svarthårig. Det är jag normal. Nästan, mörkmörkbrun.
Ha en trevlig kväll.
Kram

2008-04-03 @ 20:13:26
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Surferkickan

..jag ska plugga upp lite matte :) Förbereda mej för framtiden :) Jag kan absolut tänka mej att dom läser intressanta ämnen . Tidigare hade jag ju siktet inställt på det men har lagt ner dom planerna . Insåg att det är nog inte jag , trots allt. Men köra bil?? ha ha.. det kan jag :P Det borde jag varit med på ;) Vi pratade här en dag på jobbet om att vi skulle hitta på nåt. Gå ut och käka eller nåt. Det skulle väl vara mysigt ? *kramisar till dej och gumman*

2008-04-04 @ 07:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0