Måsten

Har varit borta från halv elva till sju ikväll så jag hade ingen lust med att ta tag i alla måsten när jag kom hem. Skulle behöva vika rentvätt (som vanligt), tvätta (som vanligt), dammsuga, plocka lite och vattna blommorna. Det får vänta till imorgon faktiskt, man orkar inte göra allt på samma dag när man tar hand om en liten hela dagarna. Och just nu har jag en övertrött liten dam som ligger och smågnäller, blir sängen nästa för oss.

Idag var vi då till farmor på lunch och sen träffade vi Erica med Tilde och Helena med Melker och gick en sväng på scorett för att jag ville dit. Men hittade inget speciellt. Vi blev bjudna på middag hos Helena, det var mycket gott och trevligt sällskap! När jag kom hem såg jag "Unga mödrar" och "Vänner", sen har jag pratat med T och nu sitter jag alltså här... För övrigt har Ebba somnat i babysittern nu.

Måste gå in på aftonbladet innan jag stänger ner och läsa om den 10-åriga flickan som är försvunnen. Fy vad hemskt! Tycker det händer så mycket hemska saker nu för tiden, världen är verkligen inte säker! Och det som hände i Arboga också... Förstå hur mycket sjuka människor det finns! När det händer såna saker så önskar jag att vi hade dödsstraff! Det värsta jag vet är när barn och djur far illa. Nä kan inte skriva mer om det där, blir för upprörd.

Ja just ja, rensa katt toan måste jag göra ikväll. Suck.

Kommentarer
Postat av: helena

usch, måsten är jobbiga. jag har totalt sluta vattna blommorna sen melker kom. tänker inte ens på det. tur att du skrev om det,ska nog göra det på en gång!

2008-04-09 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0