Lite av det jag shoppat...

Ja jag är ju så lat för tillfället så jag har ingen lust att vika in rentvätten medans Ebba sover, så jag hänger här (vad ovanligt). Mamma skulle ändå komma förbi en sväng snart så då får hon underhålla henne om hon vaknat så jag får det gjort. Kan lägga in nån bild av några av sakerna som jag beställde.



En vit kofta som jag för övrigt har i tre andra färger (finns i massa färger). Himla bra basplagg...


En svart längre kofta med dragsko längst ner. Finns i vitt och grått också.

Kommentarer
Postat av: helena

vilka fina kläder du köpt! så roligt. själv ska jag snåla nu, husägare som jag ska bli ;)

2008-04-04 @ 19:40:58
Postat av: Kattis

Jättefina kläder.
Ja, kunde man ha den storleken skulle jag köpt det direkt.
Ha det gott!

2008-04-04 @ 21:59:07
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Surferkickan

Hej snyggingar! Det har du absolut rätt i. Går alldeles för segt att komma till skott att träffas! Och vi har så himla mysigt tillsammans ju
:) Men nu är vi bara en som jobbar till veckan.. men så fort vi är ssmlade så ska vi boka ett datum. Vad är bäst för dej? Vardag eller helg? kramis
Ps.. ser att Ebba redan upptäckt hur fina dessa kissemissar är ;) ds.

2008-04-05 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0