Hockey...

Som vanligt är det hockey så det enda som blir att se idag är Anna Pihl. Det som är bra är att det klarnat upp här i Luleå på eftermiddagen, så jag hoppas verkligen på sol och en långpromenad imorgon. Någon som vill följa?

Det har då inte märkts något på Ebba av vaccinet, lika nöjd som alltid! Så jag hoppas det inte blir något heller. Annars har vi bara varit hemma idag med tanke på vädret (var snöstorm hela förmiddagen sen igår kväll) och hennes spruta. Therese har varit här och hälsat på och ätit middag. Pastagratäng blev det!

Fick föresten ett mail ang fotona i fredags "att jag kunde hämta dom fredag mellan 14-16". Tycker dom kan ha lite mer framförhållning. Det stod inte heller när jag kunde hämta dom annars! Åh vad störande det är när man ska hålla på att jaga alla för att få saker gjorda. Får skicka ett mail senare ikväll antar jag... Är så himla less på det där stället så jag spyr snart.

I fredags var jag även och handlade shampoo av "kollegorna" i stan på Ericssons shop som öppnat. Haha, man kan ju undra varför jag åkte dit och handlade, men det var för att jag ville prova shampoo från TIGI (det märket har vi inte på salongen) och tänkte om dom hade något bra erbjudande, och det hade dom! Köpte shampoo och balsam för brunt hår så blir att testa snart!

En bajsblöja att byta igen!
image34


Kommentarer
Postat av: helena

oj, du uppdaterade för en minut sen ;-)
jag använder oftast "dumb blonde" från tigi, det luktar så fruktansvärt gott!
jag hänger gärna med på prommis imorgon! kram

2008-04-14 @ 19:37:37
Postat av: Erica

Jag vill gärna promma långt! Ska vi gå runt svartöstan in till stan och runt sjön kanske?? Typ vid 12 tiden?

2008-04-14 @ 20:17:34
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: alba

Du får säga till när du ska åka till Sthlm om det var i sommar.. Så kan vi träffas ;)
Tack,hoppas också att jag kommer med :)
Kram,kusin vitamin =)

2008-04-14 @ 20:41:30
URL: http://Albis.blogg.se
Postat av: alba

jobbiga dom är på fotoframkallningen.
Ebba,sööötast!
Hälsa alla ;)

2008-04-14 @ 20:45:00
URL: http://Albis.blogg.se
Postat av: Sofia

Åhh va söt hon är och klänningen är ju fin :-)

2008-04-14 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0