Fredag

Vilket innebär att Thomas kommer hem idag! Åh vad jag längtar! Klockan är inte ens halv tre men det känns som att den är mer... Han kommer nog först efter sju, för dom slutar först fyra idag. Dom skulle ha bilkörning hela dagen. Vill också! 

Ebba ligger och sover nu så passar på att sitta här ett litet tag. Det är verkligen roligt när hon blivit större nu och man märker varje dag nya saker hos henne. Allt är mycket mer spännande för henne och man pratar och berättar massa saker för henne och hon tittar på en och lyssnar. Att man kan bli så glad för lite, direkt hon ler mot en blir man på bra humör och man kan sitta hur länge som helst och leka med henne känns det som. Finns det något bättre än att vara mamma? Det är svårt att förstå att jag och Thomas lyckats skapa denna underbara och vackra människa.

Therese har varit här idag så vi har hämtat lunch från pastarestaurangen. Gott! Sen drack vi lite mintchokladkaffe. Åh vad jag är less på allt katthår som verkligen är ÖVERALLT! Dom släpper hur mycker som helst nu. Spelar ingen roll om man städat, det kommer tillbaka på en gång. Hoppas vi får balkongen iordning snart så jag kan släppa ut dom där så får dom sitta och kika ut.

Nu har lilla donnan vaknat så får nog ge upp.

Kommentarer
Postat av: anna

Ha en bra dag

2008-04-04 @ 15:42:15
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: helena

jag håller med dig, det är verkligen underbart att vara mamma! just nu ÄLSKAR jag verkligen mitt liv. har världens finaste son och sambo och är SÅ lycklig :D varje dag tänker jag att det inte kan finnas någon som älskar sitt barn så mycket som jag älskar mitt! men det kanske det finns? ;)

2008-04-04 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0