Fotbollssugen

Oh ja, så sugen jag är på att spela fotboll! Mamma och hennes karl flyttar till deras hus i veckan så hon har rätt fullt upp... Men jag kan nog åka på onsdag sa hon! För jag såg nog på hemsidan att vi har träning då? Bara man får komma igång och få lite bollkänsla igen så känns det nog mycket lättare att träna. Är ju inte det lättaste att kunna åka när man är själv på veckorna heller.

Sitter och väntar på att Anna Pihl ska börja och sen blir det att prata med Thomas ett tag och sen tror jag faktiskt vi ska lägga oss. Bara ett bad för Ebbisen också. Det är så bra Anna Pihl, tycker om såna serier! Jag har ju inte hunnit börja på Stenhuggaren än så får se om det blir ikväll!

Imorgon ska vi förbi farmor en sväng och förhoppningsvis äta lunch också, men det tror jag. Måste gå på scorett och titta också! Har ju väntat i flera veckor på att dom ska öppna. Brukar hitta massa fina skor när jag är stockholm, så bra att dom öppnat här nu!

Nä blir nog ingen mer uppdatering än det här, är så trött idag efter långprommisen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan komma och vara med henne på din träning
Jobbar till 17,45 sen är det lungt ;-)

2008-04-07 @ 22:32:06
Postat av: helena

jag har bara sett avsnitt av anna pihl och det var då bra, men nu måste jag kolla på "nytt läge" som år samtidigt. det handlar om husköp ;)

2008-04-08 @ 08:57:11
Postat av: Mari

Härligt om du har möjlighet att komma i kväll!!! Jag är jätte nöjd med håret..tusen tack!!!

2008-04-09 @ 15:00:39
URL: http://mkemppainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0