Dop

Har glömt att skriva att dopet är nu bokat till den 15 juni! Känns bra. Då har Thomas sommarlov också och vi vill ha det i början av juni och pappa & H är här till midsommar så då passade den dagen bra. Åhh vad jag längtar till sommaren!! Ska bli underbart att få se T irl varje dag! Vilken lyx! Hoppas att det blir en bättre sommar än förra året, den sög verkligen. Enda fördelen var att man var gravid och ska undvika att sola då så då blev det väl kanske lagom dos av det. Jag vill köpa sommarkläder och sommarskor! Men för vilka pengar? Nåja lite måste jag få shoppa när jag åker till stockholm iallafall! Blir nog att jag åker "sista minuten-ungdom" eftersom man fortfarande är så ung att man får det, hihi.

image37

Kommentarer
Postat av: helena

vad fina ni är :)

ja, man måste få shoppa lite när man varit gravid! kroppen förändras och man behöver få lite nya kläder för att känna sig snygg. jag måste köpa nya jeans. skulle vilja ha ett par vita och ett par i någon vanlig jeansfärg. måste gå och prova nån dag.
när ska du till sthlm?

2008-04-15 @ 09:20:25
Postat av: Josefin

Vad bra att det är dop 15 juni. Då kan jag oxå vara med, om jag är bjuden förstås =) haha. Ni är så söta båda två. Riktiga snyggingar. ;)

2008-04-16 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0