Arg

Går och kokar inombords när jag tänker på två saker:

Det första är att dom inte ÄN varit och fixat från riksbyggen när jag felanmält att det kommer in matos i våra sovrum från andra lägenheter! Hur svårt kan det vara att komma?!?! Jag har ringt för över 1 1/2 månad sen och skickat felanmälan på internet för nästan en månad sen. Ska det ens bli så här i nybyggda hus... Jävla idioter. NU känner jag matos och då undrar jag vad det är för idiot som lagar mat den här tiden på kvällen?? Imorgon ska jag ringa och vara förbannad (kommer väl sluta med att jag sitter där och frågar snällt när någon ska komma). Nä jag ska banne mig fråga varför ingen varit och att dom får skicka hit någon snarast! Det är jobbigt när Thomas inte är hemma för då hade han kunnat ringa, dom lyssnar ju alltid bättre på karlar av någon konstig anledning. En ung tjej ska inte ifrågasätta saker utan bara le och vara trevlig. Typ.

Den andra saken är att vi inte fått våra gravidbilder än som vi tog för 4 månader sen!! För det första så sa han att efter ca 1 månad skulle vi kunna se dom på internet och det tog 2 månader. Betalade in för bilderna vi skulle ha i slutet av februari, och efter det skulle det ta ca 4 veckor tills vi kunde hämta bilderna. Dom skulle höra av sig när dom var klara. Skickade ett mail förra veckan (då det gått 5 veckor) för att jag var så irriterad av all väntan hit och dit och Helena sa att hon tyckte att jag skulle göra det. Skrev att vi ville ha bilderna omgående annars skulle vi ha reducerat pris, att det var dålig service när man betalar så pass mycket och skrev ang alla väntetider att det inte stämde så bra. Fick då till bara till svar att vi ligger enligt tidsschemat och att bilderna skulle komma nästa vecka. Jaha, inte har vi fått dom i veckan heller, inte ett knyst från dom. Nu har det gått  mer än 6 veckor, och  enligt mig är inte det "ca 4 veckor" iaf, då är det MAX 5 veckor! Så jävla dålig stil och noll till service... Vad ska man göra?!

Skönt att få skriva av sig lite! Har inte hänt så mycket annat idag annat än att vi varit på M&P med mammorna och fyndat 4 par sockar till Ebba för ynka 11 kr eller något sånt på rean på lindex. Blev prommis till och från stan och sen har jag hunnit vika tvätt, tvätta mer och hänga upp mer! Nu ligger lillfisen och sover med snutten i ansiktet, sötnos.

image30
Lovely


image31


image32
Nybadad fis

Kommentarer
Postat av: therese

Haha ja har inte varit in på FL på nån dag nu så har inte sett att de är nå bad, men klart jag ska följa :)

Har inte märkt mer än att han varit lite lös i magen och gnager på "plasten" på nappen :)

2008-04-11 @ 07:34:35
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: Kattis

Tackar o bugar!
Ja, vi är tre som fyller på 14 dagar.
Sen är det svärfar några veckor efter.
Så det är lite fullt där kan man säga.
Hihi, precis nu kom två elever och sjöng för mig. Den som skvallrat att jag fyllde år har inte grattat ännu. Roligt knasigt.
Ha det gott!
Kram

2008-04-11 @ 10:16:37
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: helena

ring till daniel photo igen och säg att om de inte skärper sig så kommer du berätta för alla hur dålig service det är där! och se till attdu får ordentlig rabatt!!

vilka fina bilder på ebba!
trevlig helg!

2008-04-11 @ 14:40:53
Postat av: Anonym

Gud så hon är söt lilla ebba :)
trist att de är så dålig service på ett sånt ställe, klart man vill ha bilderna i tid. Desstuom så är de ju inte billigt att fota heller :(
Måste nog ta och följa med er på nå mammafika nån dag , ni verkar ha de så trevligt :)

2008-04-11 @ 15:52:49
URL: http://Fibbz.blogg.se
Postat av: Linda

Supersöta bilder på Ebbis =)
förstår att du kokar, de är som sagt inte billigt att fota, vet flera som fotat o fått vänta uppåt 6 MÅNADER på bilderna, så ska de ju inte behöva vara *Grr* Nej ring o gapa lite åt dem.

Trevlig helg o vi ses på onsdag om inte innan.

2008-04-11 @ 16:06:43
URL: http://neoelian.webblogg.se
Postat av: Martina

Kul att jag hittade hit, får följa er lite på avstånd. Så söt er lilla tjej. :) Kram från Skåne

2008-04-12 @ 20:26:54
Postat av: Emma

hoho! Kate och Ebba har likadana pyjamasar ;)

2008-04-12 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0