After kids!

Ikväll är det after kids (istället för after work) med 14 andra mammor! Ska bli så kul! Är verkligen laddad, det är ju hur länge sen som helst man var ute bland folk och tog en öl (jaja tog ju en när vi var på waldorf men det var en måndag och kom hem kl nio). Ebba ska vara hemma med Thomas, han tycker det också ska bli jättekul att få vara med henne själv, han har ju bara varit det en kvart ungefär tidigare. Så nu får dom lite pappa-dotter tid.

Har verkligen inte haft tid att uppdatera bloggen i veckan! Redan i onsdags kväll kom T hem och är nu hemma hela nästa vecka också! Det är underbart att ha honom hemma, hinna göra lite saker själv och umgås hela familjen längre än en helg.

I tisdags gick vi på babysången i stan tillsammans med Helena och Melker, hon börjar uppskatta det lite mer än tidigare men blir ännu roligare när dom blivit större. Det är så kul att se Elvira på sången, hon älskar det och studsar och klappar händerna, så söt! Sen var det mammafika efter sången också.

Gud, jag sitter och funderar på vad vi gjort i veckan, har glömt bort det verkar det som. På onsdagen var det babymassage och det tycker Ebba fortfarande om! Men det var ganska många nya så det var en skrikande babykör bland dom ett bra tag... Åkte till salongen på kvällen och fick mitt hår toppat och fixat luggen eftersom jag har den på utväxt sen min pannlugg så sneddade vi bara till den och flikade ur den.

Igår traskade vi hela familjen till stan (Thomas ville ta bilen först), det var ju helt underbart väder och varmt som tusan. Vi gick och hälsade på hans jobb (jag inte får säga att det är hans jobb, men han är tjänstledig fortfarande och ska jobba där i sommar, men han vill kalla det mellanjobb) som vi inte varit på ännu och alla tanter blev såklart förälskade i Ebba som log och var glad mot alla. När vi väntade på att vi skulle gå och luncha med Linnea på mcm gick vi på lindex och jag shoppade lite till Ebba. Blev ett par byxor som jag tog i lite större storlek så hon kan ha dom till hösten, strumpbyxor, sockar och en mössa, och för allt det betalade jag 75 kr! Allt var på rea och jag älskar när det är så billigt, det får mig verkligen på bra humör, haha! Jag fick tillåtelse att gå in på gina innan vi gick hem och fyndade en klänning och köpte en sjal men sjalen var till ordinarie pris.

Håller på att fundera om jag ska lösenordsskydda min blogg som många andra gjort senaste tiden... Funderade redan när jag gjorde den men tänkte att jag provar utan iallafall. Man funderar så mycket när man har barn och det finns massa sjuka människor där ute...

Har varit dålig på att lägga in bilder från kameran så lägger in en bild från mobilen istället!

image42
Älsklingen provar hennes ena sommarhatt som fortfarande är för stor


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken snygging ha så kul i kväll :-)
Puss på er

2008-04-25 @ 19:48:43
Postat av: helena

hihi, vad fin hon är i hatten!
jag tycker du blev jättefin i håret :-)

2008-04-26 @ 16:58:41
Postat av: Kattis

Hihihi, vad söt hon är. Ser så nöjd och glad ut.
Ha en toppendag.

2008-04-27 @ 10:11:02
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej sandra ! Grattis till bebisen.. Kul att du verkar må bra . kram

2008-04-27 @ 20:34:21
URL: http://johannaty.blogg.se
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Hoppas dagen bjuder på lite trevligheter.
Ha det gott!

2008-04-28 @ 06:23:14
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: madde

Åh så kul det lät med after kids!=) Roligt när man kan vara så många!
Vilken härlig bild på lilla Ebba! Hoppas allt är bra!
Kram från oss

2008-04-28 @ 16:14:53
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Kattis

Åh, tack. Du får också ha det så bra, kul, trevligt och mysigt.
Kramar

2008-04-30 @ 17:52:47
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0